דעתך חשובה לקבלת עדכונים
צוות הקליטה
Welcome to Technion

צוות הקליטה

בין אם אתם מועמדים להיות חברי סגל ובין אם כבר הצטרפתם אלינו ככאלו, אנו צוות הקליטה נלווה את קליטתכם בטכניון. צוות הקליטה מונה את קבוצת האנשים העוסקים בקליטתכם, יחד עם עוד רבים אחרים ובראשם הצוותים בפקולטות. אנחנו נכנסים לתמונה עם קבלת כתב מינוי, או בסמוך לקבלתו. תפקידינו ללוות את תהליך קליטתכם בטכניון. הייעוד שלנו הוא ליצור עבורכם תהליך קליטה מיטבי ויעיל שיאפשר לכם להצליח ולשגשג בטכניון.

עודד
פרופ' עודד רבינוביץ, המשנה הבכיר לנשיא. יושב ראש הועדה לקליטת אקדמית של חברי סגל חדשים.
ענת
פרופ' ענת פישר, סגנית המשנה הבכיר. סגנית המשנה הבכיר משמשת כאשת קשר וכתובת אחת (one stop shop) בכל הנוגע לתהליך הקליטה. הדיקן שלכם יעבוד עם סגנית המשנה הבכיר ואתם תעבדו עם הדיקן.
רפי
ד"ר רפי אבירם, משנה לנשיא ומנכ"ל.
נעם
פרופ' נעם אדיר, משנה לנשיא למחקר.
זהבה
זהבה לניאדו, סמנכ"ל תפעול.
דיקן או דיקנית הפקולטה שלכם
לרשימת הדיקניות והדיקנים- לחצו.
עדית
מנהלת תחום טכנולוגיות
ד"ר עדית זיס טובי, מנהלת תחום טכנולוגיות, לשכת המשנה הבכיר לנשיא. תפקידה של עדית לעזור לכם לתרגם את החזון המחקרי שלכם למערך טכנולוגי מוגדר, המפורט בבקשת ההצטיידות.
מיכל
מרכזת תחום בינוי
מיכל כתר, פרוגרמטורית ומהנדסת פרויקטים, מרכזת תחום בינוי, לשכת המשנה הבכיר לנשיא. תפקידה של מיכל לעזור לכם לתרגם את החזון המחקרי שלכם למפרט דרישות ברור (פרוגרמה) לטובת הקמת המעבדה.
דורון
מלווה בינוי
דורון טננבאום. מהנדס יועץ, מלווה בינוי, לשכת המשנה הבכיר לנשיא. דורון מוודא כי יש תאימות בין הפרוגרמה ובין התכנון המפורט.
אסף
מנהל מחלקת מעבדות
אסף רז, מהנדס, מנהל מחלקת מעבדות, אגף בינוי ותחזוקה.
הראשונים שייצרו איתכם קשר
דיקן הפקולטה
דיקן הפקולטה הוא איש המפתח בקשר שלכם עם הנהלת הטכניון בכל תהליך הקליטה ובכלל. רוב אם לא כל הקשר שלכם יתבצע בשיתוף עם הדיקן שלכם.
מנהלת תחום טכנולוגיות
מתפקידה של עדית לעזור לכם לתרגם את החזון המחקרי שלכם למערך טכנולוגי מוגדר, המפורט בבקשת ההצטיידות. עדית תיצור איתכם קשר בשלב מאד התחלתי של תהליך הקליטה ותסייע לכם בבנית בקשת ההצטיידות שלכם.
מרכזת תחום בינוי
מתפקידה של מיכל לעזור לכם לתרגם את החזון המחקרי שלכם למערך בינוי מוגדר, המפורט בפרוגרמה. גם מיכל תיצור איתכם קשר בשלב מאד התחלתי ותעזור לכם לגבש את צרכי הבינוי עבור המעבדה החדשה שלכם.
כך אנו עובדים

בעמודים הבאים נציג את אופן העבודה שלנו במהלך תהליך הקליטה. בנוסף, חשוב ומומלץ לקרוא את נוהל הקליטה האקדמי לסגל חדש הזמין כאן.
מן הסתם, תוך כדי הקריאה יעלו שאלות. מניסיון, התשובות לחלק גדול מהשאלות שלכם מצוי בקישור תשובות נפוצות. אם לא מצאתם תשובה לשאלתכם אתם מוזמנים להיעזר בצוות הפקולטה וכמובן בנו.

חשוב לנו לתקשר אתכם

להלן כל הערוצים באמצעותם ניתן לתקשר איתנו:

  • קבוצת ווטסאפ להתייעצות עם חברי סגל חדשים נוספים שיוכלו לשתף במידע ועם עדית נציגת צוות הקליטה בקבוצה. להצטרפות לחצו כאן.
  • קבלת מענה מהיר לנושאים דחופים, לחצו על הכפתור האדום למענה דחוף בחלקו העליון של האתר.
  • פניה לשאלות, בקשות או משוב, באמצעות טופס פניה. לחצו כאן.
  • לקבלת עדכונים ולהצטרפות לרשימת הדיוור שלנו, מלאו את הטופס בחלקו התחתון של האתר.
  • ד"ר עדית זיס טובי, מנהלת תחום טכנולוגיות, הקמה וניהול האתר, לשכת המשנה הבכיר לנשיא.